Prezentare: Concursuri – reguli de eficienta si de bun simt

Pentru ca e free, Facebook e plin de concursuri. Pentru ca, oricat de proaste ar fi, tot aduc clienti, site-urile de oferte sunt pline de promotii. Din pacate, ce nu iau in calcul organizatorii de concursuri cu like-uri, concursuri plictisitoare sau pur si simplu proaste este ca o promotie sau un concurs facut fara o strategie le face mai mult rau decat daca nu ar fi fost facut deloc.

Nu stiu daca un buget mic poate scuza lipsa unei strategii daca ne gandim ca, in cel mai fericit caz, o sa ajungem de rasul lumii.

Am facut acum cateva luni prezentarea de mai jos, pentru fostii colegi de la Spada, dar mi-am amintit de ea dupa ce am citit postul Roxanei Precu. E bazata pe informatii gasite prin carti de marketing si ce mai tineam minte din facultate. Are cateva directii de care ar trebui sa tinem cont atunci cand organizam un concurs sau o promotie, pericole si cate ceva despre premii. Sper sa va fie utila!

Advertisements


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s